مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-14سياسي

خاک خوردن اصلاح قانون بسیج سازندگی در مجلس


بیش از یک سال است که اصلاح قانون بسیج سازندگی با محوریت تثبیت شهدای جهاد گر در هیات رییس مجلس انقلابی خاک می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد زهرایی، مسوول بسیج سازندگی کشور در دومین یاد واره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان با بیان اینکه دشمن با تمام ابزار های مادی و وسوسه انگیز استفاده می کند تا به هدف شوم خود برسد، اظهار داشت: امروز دشمن از معنا، بی معنایی و از ارزش ضد ارزش تولید می کند و از دروغ گفتن دست برنمی دارد و ما باید بدانیم که در این نبرد تمدنی در کجای کار قرار گرفته ایم.

مسوول بسیج سازندگی کشور  با تاکید بر اینکه دشمن همیشه دچار یک خطای محاسباتی همیشگی است و این برای ما ثابت شده است، افزود: دشمن در فتنه سال گذشته باز هم دچار خطای محاسباتی شد.

وی با بیان اینکه دشمن  شبکه مویرگی را در مقابل تفکر بسیجی آرایش می کند، گفت: البته ناگفته نماند که برخی افراد ساده لوح نیز در داخل کشور دچار خطای محاسباتی شدند.

سردار زهرایی با یادآوری اینکه دشمن یک خطای محاسباتی همیشگی دارد و فکر می کند ابزار مادی اش بر جبهه حق برتری پیدا می کند، افزود: دشمن افرادی از جنس باورمند، با اراده و حامل ایدولوژی خاص ندارد که بتواند به اهداف خود برسد و هر چقدر هم از طرق مختلف تلاش کند شکست می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک خوردن اصلاح قانون بسیج سازندگی در مجلس

خاک خوردن اصلاح قانون بسیج سازندگی در مجلس