مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-22اقتصادي

استان قزوین در برابر منابع آبی تسلیم شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین در برابر منابع آبی تسلیم شده است، عنوان کرد: امروز آب یکی از دغدغه های جدی ما در استان قزوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین عطایی عصر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین توسعه صنعت کشاورزی و دامی را برای استان قزوین اولویت دانست و اظهار کرد: در هفته دولت 44 طرح در حوزه های مختلف کشاورزی و با اعتباری بالغ بر 254 میلیارد تومان در استان قزوین به بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این میزان پروژه در هفته دولت برای 199 نفر در استان قزوین شغل ایجاد خواهد شد، افزود: 2641 خانوار قزوینی از طرح های قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی بهره مند می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین را در حوزه اشتغالزایی صنعت کشاورزی استانی پیشرو در کشور دانست و عنوان کرد: دشت قزوین یکی از مزیت های مهم استان قزوین در کشور برای کشاورزی است.

وی تاکید کرد: افزایش بهره وری و تبدیل منابع اصلی به فعالیت های کشاورزی را در جهاد کشاورزی استان قزوین دنبال می کنیم تا بتوانیم شاهد تغییرات گسترده در استان قزوین باشیم.

عطایی با بیان اینکه افزایش بهره وری و رفع تداخلات ارزی محور کارهای ما در جهاد کشاورزی استان قزوین است عنوان کرد: رعایت الگوی کشت با هدف بهره وری و کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قزوین در برابر منابع آبی تسلیم شده است

استان قزوین در برابر منابع آبی تسلیم شده است