مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-07سياسي

پاک مهر: اجازه ندهیم بازنشستگان از زندگی هم بازنشسته شوند


یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیئت رییسه مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و مطرح شدن طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس شد.

- یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیئت رییسه مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و مطرح شدن طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد پاک مهر در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در تذکری گفت: از هیأت رییسه مجلس درخواست دارم به مطالبه بازنشستگان عزیز پاسخ مثبت بدهند؛ چه زمانی قرار است طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس مطرح شود؟ نماینده مردم بجنورد، جاجرم و سملقان تاکید کرد: بازنشستگان از کار بازنشسته شده اند، اجازه ندهیم در این شرایط سخت اقتصادی، از زندگی هم بازنشسته شوند؛ انصاف نیست نسبت به وضعیت این افراد که سال ها به نظام خدمت کرده اند، بی تفاوت باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: از هیأت رییسه مجلس تقاضا داریم رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت را در دستور کار قرار دهد چراکه بسیاری از نیروها چشم انتظار هستند؛ این افراد کسانی هستند که با کمترین دریافتی بیشترین خروجی را برای کشور دارند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک مهر: اجازه ندهیم بازنشستگان از زندگی هم بازنشسته شوند

پاک مهر: اجازه ندهیم بازنشستگان از زندگی هم بازنشسته شوند