مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-11سياسي

امام جمعه گرگان خواهان پرداخت مطالبات گندمکاران شد


نماینده ولی فقیه در گلستان با انتقاد از تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران بذرکار خواهان پرداخت هرچه سریع تر مطالبات آنها شد.

- آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های امروز نماز جمعه گرگان با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) در دوره ای از تاریخ به امامت رسید که مردم دچار دنیا پرستی شدید بودند، اظهار کرد: امام چهارم شیعیان در چنین شرایطی پیش از هر چیز تلاش کرد اسلام واقعی را در جامعه تقویت کند.

وی بیان کرد: صحیفه سجادیه، دعای ابوحمزه ثمالی و آثاری با برکتی که از امام زین العابدین(ع) به جا مانده نشان دهنده این است که اصل اسلام در زمان این امام بزرگوار در حال فراموش بوده و ایشان آن را بار دیگر زنده کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان زنده نگه داشتن واقعه بزرگ عاشورا را از دیگر اقدامات ارزشمند امام سجاد(ع) برشمرد و افزود: دشمنان همواره تلاش می کردند نامی از امام حسین(ع) و واقعه عاشورا نماند تا جایی که قبر امام را آب بستند اما با روشنگری امام سجاد(ع) به هدف خود نرسیدند.

خطیب نماز جمعه گرگان تصریح کرد: امام زین العابدین(ع) بعد از واقعه عاشورا دائماً گریه می کرد اما این گریه امام چهارم شیعیان گریه عادی نبوده بلکه گریه سیاسی و برای بیدار کردن مردم از خواب غفلت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گرگان خواهان پرداخت مطالبات گندمکاران شد

امام جمعه گرگان خواهان پرداخت مطالبات گندمکاران شد