مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-20اجتماعي

کمبود معلم در گلپایگان


رییس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: بعد از اعلام نتیجه رتبه بندی معلمان تعدادی از همکاران دیگر انگیزه ای برای ماندن نداشتند و 164 نفر از نیروهای آموزش و پرورش اعلام بازنشستگی کردند و اکنون دچار چالش کمبود نیرو شده ایم.

- ایسنا/اصفهان رییس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: بعد از اعلام نتیجه رتبه بندی معلمان تعدادی از همکاران دیگر انگیزه ای برای ماندن نداشتند و 164 نفر از نیروهای آموزش و پرورش اعلام بازنشستگی کردند و اکنون دچار چالش کمبود نیرو شده ایم.

محمدباقر عبیری، امروز(یکشنبه،29 مرداد) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: اجرا و تکمیل پروژه های مدرسه اشرفی اصفهانی و شهرک الوند با سرعت در حال انجام است و مناقصه ساخت مدرسه در مسکن مهر نیز در هفته جاری برگزار خواهد شد.

تفاهم نامه ای با اداره کل راه و شهرسازی منعقد کردیم که بر اساس آن دو مدرسه در مسکن مهر به صورت کامل توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ساخته شود که اگر این تفاهم نامه اجرا شود، سال آینده به تعداد مدارس شهرستان دو مدرسه اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: تعمیرات سرویس های بهداشتی برخی مدارس، بهسازی مدرسه شهید مشایخی، اضافه کردن کلاس های درس به مدرسه شهید خرمی و مدرسه روستای زرنجان با کمک خیران، برگزاری دوره های توانمندسازی مربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم در گلپایگان

کمبود معلم در گلپایگان