مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-31سياسي

پیش ثبت نام انتخابات آتی مجلس هفته آینده آغاز می شود


رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی از آغاز پیش ثبت نام انتخابات آتی مجلس از روز دوشنبه 16 مرداد، خبر داد و گفت: متقاضیان تا 22 مرداد جاری فرصت دارند، - این اقدام را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا ابراهیمی در این زمینه اظهار کرد: ساعت انجام پیش ثبت نام طی هفت روز اجرای این طرح، هشت صبح تا 6 عصر پیش بینی شده است.

وی افزود: طبق اطلاعیه شماره 5 ستاد انتخابات وزارت کشور و با توجه به ابلاغ قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، متقاضیان داوطلبی نمایندگی باید از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.

moi.

ir به لینک ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز درخواست خود (پیش ثبت نام) را ثبت کنند.

ابراهیمی ادامه داد: تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر، تصویر کارت یا گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی و یا کارت معافیت دائمی برای آقایان با سن کمتر از 50 سال، تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله مدارکی است که باید بارگذاری شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: متقاضیان در خارج از کشور با مراجعه به سفارتخانه ها، کنسولگری ها یا نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام انتخابات آتی مجلس هفته آینده آغاز می شود

پیش ثبت نام انتخابات آتی مجلس هفته آینده آغاز می شود