مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-16سياسي

تمام آنچه که درباره مهارت آموزی سربازان باید بدانیم


مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیروهای مسلح به بیان تدابیر و خط مشی ستاد کل نیروهای مسلح در جهت مهارت آموزی برای سربازان در دوران خدمت سربازی پرداخت.

- ایسنا/زنجان مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیروهای مسلح به بیان تدابیر و خط مشی ستاد کل نیروهای مسلح در جهت مهارت آموزی برای سربازان در دوران خدمت سربازی پرداخت.

سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی ظهر امروز (25 مردادماه) در جلسه بیان تدابیر و خط مشی ستاد کل نیروهای مسلح برای مهارت آموزی برای سربازان در دوران خدمت سربازی که در تیپ 216 مستقل زرهی شهید مخبری زنجان برگزار شد، با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه سربازی، عنوان کرد: شاید به ذهن متبادر شود ایشان با توجه به مشغله زیادی که دارند به سرباز که پایین ترین سطوح نیروهای مسلح است توجه کمتری داشته باشند اما این ذهنیت غلط بوده و ایشان بیش از 200 بار در مورد مقام سربازان تعابیری را فرموده و سخنانی را بیان کرده اند.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از این منویات در زمینه تربیت و توانمندسازی سربازان است، تصریح کرد: با توجه به همین موضوع ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم گرفت با یک نگاه تحولی و رویکرد جدید موضوع توانمندسازی و مهارت آموزی سربازان وظیفه را در دستور کار خود قرار دهد و یکی از دلایل ورود نیروهای مسلح به این حوزه نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام آنچه که درباره مهارت آموزی سربازان باید بدانیم

تمام آنچه که درباره مهارت آموزی سربازان باید بدانیم