مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-06اجتماعي

آمادگی فرودگاه مشهد برای اعزام زائران اربعین


مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی از آمادگی فرودگاه های مشهد و سبزوار جهت اعزام زوار اربعین حسینی خبر داد و گفت: فرودگاه سبزوار تا پایان عملیات بازگشت زوار حسینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمود امانی بنی با بیان اینکه فعالیت رسمی فرودگاه ها برای عملیات اربعین حسینی آغاز شده است، اظهار کرد: برنامه سفر زائران اربعین حسینی از 10 روز قبل تا 10 روز بعد از آن خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به صورت روزانه 24 پرواز رفت و برگشت به مقصد عراق از فرودگاه مشهد انجام می شود، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، فرودگاه مشهد و سبزوار آمادگی اعزام زائران عتبات عالیات را به صورت کامل دارند.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در همین راستا تا پایان عملیات اعزام و بازگشت اربعین امسال، فرودگاه سبزوار را 24 ساعته اعلام کردیم تا در صورتی که مشکلی برای فرودگاه مشهد، رخ دهد، شرکت های هواپیمایی دغدغه و نگرانی از بابت اعزام زوار نداشته باشند و در واقع فرودگاه سبزوار جایگزین فرودگاه مشهد، خواهد بود.

امانی بنی ضمن تاکید بر آمادگی کامل فرودگاه سبزوار برای پوشش دادن اعزام زوار اربعین حسینی از استان های خراسان رضوی و جنوبی تصریح کرد: در مجموع برنامه ریزی خوبی انجام شده تا هم به تعداد پرواز و هم تعداد صندلی ها توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فرودگاه مشهد برای اعزام زائران اربعین

آمادگی فرودگاه مشهد برای اعزام زائران اربعین