مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-09اقتصادي

637 هزار مشترک غرب کشور در مصرف برق صرفه جویی کرده اند


به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب، تابستان امسال 637 هزار مشترک در این منطقه ( استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام) در مصرف برق صرفه جویی کرده اند.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب، تابستان امسال 637 هزار مشترک در این منطقه ( استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام) در مصرف برق صرفه جویی کرده اند.

  علی اسدی، امروز(18 مرداد) در نشستی خبری، با اشاره به مسئولیت این شرکت در تامین و انتقال انرژی برق سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام، اظهارکرد: تامین و انتقال انرژی برق به این سه استان در محدوده ای به وسعت 744 هزار کیلومتر مربع و برای جمعیتی بالغ بر 3.

4 میلیون نفر انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب به وجود 14 نیروگاه بزرگ برق در این منطقه اشاره و اظهار کرد: ظرفیت تولید برق در این منطقه بیش از میزان مصرف آن است، به گونه ای که تنها نیمی از 3958 مگاوات برقی که در منطقه غرب تولید می شود را مصرف می کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت 3958 مگاواتی تولید برق در این منطقه گفت: از مجموع این ظرفیت، 2221 مگاوات آن مربوط به استان کرمانشاه است.

وی از نیروگاه بیستون، زاگرس، دالاهو و اسلام آبادغرب به عنوان مهمترین نیروگاه های استان کرمانشاه نام برد و افزود: باتوجه به اینکه دولت برنامه حمایت از نیروگاه های تجدیدپذیر را در دستورکار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

637 هزار مشترک غرب کشور در مصرف برق صرفه جویی کرده اند

637 هزار مشترک غرب کشور در مصرف برق صرفه جویی کرده اند