مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-18سياسي

تامین 90درصدی نیاز داخلی در وزارت دفاع


رییس امور بین الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران 90 درصد سلاح های مورد نیاز نیروهای مسلح خود را در داخل تولید و تامین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سرتیپ دوم پاسدار سید حمزه قلندری ظهر امروز در خطبه های پیش از نماز جمعه اراک، اظهار کرد: امروز وزارت دفاع به نقطه ای از پیشرفت رسیده است که به تنهایی پاسخگوی نیازهای نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه ایران در دوران جنگ حتی قادر به تامین داخلی سیم خاردار نبود و هیچ کشوری هم حاضر نبود سیم خاردار به ایران بفروشد، تصریح کرد: به برکت خون شهد امروز ایران اسلامی به درجه ای از اقتدار و پیشرفت و خودکفایی دست یافته که 90 درصد سلاح های مورد نیاز نیروهای مسلح خود را در داخل تولید و تامین می کند.

رییس امور بین الملل وزارت دفاع  و پشتیبانی از مشارکت و کمک خوب بخش خصوصی در این حوزه خبر داد و گفت:  مهمترین شاخصه ای که باعث افتخار کشور در حوزه دفاعی است، ویژگی خوداتکایی دفاعی است و دستاوردهای دفاعی وزارت دفاع امروز تمام نیازمندی های نیروهای مسلح را پاسخ گو است.

  سردار قلندری دانش بومی صنعت دفاعی ایران را تحریم نشدنی دانست و گفت:  ساخت پهپاد و سیستم هوایی سرآمد و خوداتکا نشان می دهد هیچ توانی قابلیت تحریم صنعت دفاعی کشور را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 90درصدی نیاز داخلی در وزارت دفاع

تامین 90درصدی نیاز داخلی در وزارت دفاع