مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-08اجتماعي

گزارش فنی عبور آزادراه اصفهان-شیراز از کلاه قاضی در حال بررسی است


استاندار اصفهان با بیان اینکه گزارش فنی پروژه آزادراه اصفهان- شیراز برای عبور از پارک ملی کلاه قاضی در تهران در حال بررسی است، گفت:بدنبال ایجاد اکوتوریسم در مناطق چهارگانه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره آخرین وضعیت پروژه آزادراه اصفهان- شیراز که بخشی از آن از پارک ملی کلاه قاضی می گذرد، اظهار داشت: این پروژه آزادراهی از شمال به جنوب کشور برنامه ریزی شده است و اینکه سرعت عملیات اجرایی آن در استان کُند شده بدلیل مسائل محیط زیستی و مجوزات بوده است.

وی با بیان اینکه چندین طرح در این پروژه برای عبور از پارک کلاه قاضی دنبال می شود، افزود: یکی از گزینه ها عبور آزادراه از یک گوشه مثلثی شکل در منطقه است که گردشگری طبیعت نیز فراهم شود و مسیر را هم عبور دهند با ایجاد کردن پارکینگ ها و یک دیوار شفاف، این امکان را فراهم کنند که با پارک کلاه قاضی هم ارتباط بصری ایجاد شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: گزارش های فنی برای بررسی به تهران رفته و جلسات کارشناسی آن در معاونت عمرانی استانداری، سازمان حفاظت محیط زیست و راه و شهرسازی انجام می شود؛ قطعاً یکی از نگاه های ما در این پروژه محیط زیست است اما متأسفانه مانند حوزه میراث فرهنگی تنها دنبال حفاظت صِرف هستیم درحالی که بسیاری از این پارک های حفاظت شده خارج از کشور با طرح های مختلف ارتباط مردم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فنی عبور آزادراه اصفهان-شیراز از کلاه قاضی در حال بررسی است

گزارش فنی عبور آزادراه اصفهان-شیراز از کلاه قاضی در حال بررسی است