مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-13اجتماعي

دمای هوا در شمال استان اردبیل تا 40 درجه افزایش می یابد


براساس آخرین نقشه های هواشناسی دمای هوای در شمال استان اردبیل و شهرستان کوثر در طی روزهای آتی 38 تا 40 درجه سلسیوس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد از امروز یکشنبه (22 مرداد) تا اواخر هفته جو استان صاف تا قسمتی ابری و پایدار خواهد بود.

هم چنین هوای گرم در سطح استان تداوم خواهد داشت و در برخی از مناطق مرکزی در ساعات ظهر تا عصر وزش باد ملایم پیش بینی می شود.

بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی و شهرستان کوثر بین 38 تا 40 درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا 34 درجه سلسیوس انتظار می رود؛ ولی در روزهای پایانی هفته جاری شاهد روند کاهش چند درجه ای دمای هوا خواهیم بود.

  بر اساس نقشه های هواشناسی در حال حاضر دمای شهر اردبیل 26 درجه سلسیوس بوده که جزو مراکز استان خنک در سطح کشور بوده و کمینه دمای اردبیل در 24 ساعت گذشته 11 درجه سلسیوس و بیشینه دمای آن نیز 31 درجه سلسیوس بوده است.

شهرستان خلخال با 22 درجه سلسیوس به عنوان خنک ترین نقطه استان اردبیل طی 24 ساعت گذشته بوده و هم چنین شهرستان پارس آباد نیز با 36 درجه سلسیوس به عنوان گرم ترین شهر در استان اردبیل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در شمال استان اردبیل تا 40 درجه افزایش می یابد

دمای هوا در شمال استان اردبیل تا 40 درجه افزایش می یابد