مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-01فناوري

شرکت های دانش بنیان ایرانی حرف های جدی برای گفتن دارند


رییس پارک فناوری اطاعات و ارتباطات گفت: همانطور که شرکت های دانش بنیان ایرانی در داخل کشور حرف های جدی برای گفتن دارند، باید شرایطی فراهم شود که بتوانند تولیدات و خروجی خود را در عرصه های بین المللی هم عرضه و رقابت پذیری خود را بالا ببرند.

- ایسنا/البرز رییس پارک فناوری اطاعات و ارتباطات گفت: همانطور که شرکت های دانش بنیان ایرانی در داخل کشور حرف های جدی برای گفتن دارند، باید شرایطی فراهم شود که بتوانند تولیدات و خروجی خود را در عرصه های بین المللی هم عرضه و رقابت پذیری خود را بالا ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جعفر صدیق در مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت های پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات که روز سه شنبه 10 مرداد با حضور وزیر ارتباطات در کرج برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه ما در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات توسعه اقتصادی و تغییر و رشد تکنولوژی شرکت های ایرانی متناسب با دانش و فناوری روز دنیا است.

وی ادامه داد: هدف ما این است؛ همانطور که شرکت های دانش بنیان ایرانی در داخل کشور حرف های جدی برای گفتن دارند، شرایطی فراهم شود که بتوانند تولیدات و خروجی خود را در عرصه های بین المللی هم عرضه و رقابت پذیری خود را بالا ببرند.

صدیق یا بیان اینکه خوشبختانه پارک طی سال ها فعالیت خود دستاوردهای خوبی داشته، تصریح کرد: طبق محاسبات صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان ایرانی حرف های جدی برای گفتن دارند

شرکت های دانش بنیان ایرانی حرف های جدی برای گفتن دارند