مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-12اقتصادي

حال خوب و بد صنایع کوچک در همدان


یکی از راه های توسعه صنعتی که در سال های اخیر مورد توجه کشورهای در حال توسعه قرار گرفته، روی آوردن به کوچک سازی صنایع و اتکا به توسعه و گسترش صنایع کوچک و متوسط به عنوان موتور توسعه صنعتی و اقتصادی است.

- ایسنا/همدان یکی از راه های توسعه صنعتی که در سال های اخیر مورد توجه کشورهای در حال توسعه قرار گرفته، روی آوردن به کوچک سازی صنایع و اتکا به توسعه و گسترش صنایع کوچک و متوسط به عنوان موتور توسعه صنعتی و اقتصادی است.

صنایع کوچک با طیف وسیعی از تولیدات و سرمایه گذاری اندک می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال داشته باشد برهمین اساس صنایع کوچک به عنوان موتور محرکه اقتصاد شناخته شده است.

صنایع کوچک به لحاظ همین کوچکی، چابک تر و انعطاف پذیرتر هستند و در شرایط مختلف اگر محصولی تولید کنند و با مشکل مواجه شوند، بلافاصله محصول دیگری را که مورد نیاز است، جایگزین آن کرده و به تولید می پردازند.

اگر چه همدان، استانی صنعتی به شمار نمی رود اما وجود معادن و محصولات متعدد کشاورزی باعث شده صنایع کوچکی در این استان شکل گیرد برهمین اساس ایسنا نشستی در زمینه پتانسیل های استان همدان در حوزه صنایع کوچک ترتیب داد.

از سال 1393 به مناسبت پنجاهمین سالروز تأسیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و بنا به تصویب شورای فرهنگ عمومی، 21 مرداد در تقویم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوب و بد صنایع کوچک در همدان

حال خوب و بد صنایع کوچک در همدان