مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:202023-07-23سياسي

ضوابط نوسازی بافتهای فرسوده به نفع مردم است


رییس شورای اسلامی شهر یزد از ابلاغ ضوابط تشویقی در راستای نوسازی در بافت فرسوده خبر داد و این سیاستها و ضواربط را به نفع مردم دانست.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد از ابلاغ ضوابط تشویقی در راستای نوسازی در بافت فرسوده خبر داد و این سیاستها و ضواربط را به نفع مردم دانست.

عزیزالله سیفی در نشست علنی شورا گفت: اخیرأ توسط شورای عالی معماری و شهرسازی، ضوابط و سیاست های تشویقی جهت نوسازی در بافت های فرسوده به تمام شهرداری های کشور ابلاغ شده است.

به گفته وی، ضوابطی که توسط شورای عالی معماری و شهرسازی در خصوص نوسازی در بافت فرسوده به نفع مردم است و با توجه به این که خدمات در بافت فرسوده فراهم هست، شهروندان نباید هزینه تأسیسات پرداخت کنند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: با ساخت و ساز و نوسازی در بافت فرسوده مردم هزینه کمتری را برای ساخت پرداخت می کنند، ضمن این که موجب می شود حیات و زندگی به بافت فرسوده بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: ناگفته نماند شهرداری یزد با مصوبه شورا مدتی است که صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده را 50 درصد و در بافت تاریخی 100 درصد رایگان اعلام کرده است.

سیفی در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که مردم یزد با نوسازی ساختمان ها در بافت فرسوده از این ضوابط تشویقی بهره کافی را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط نوسازی بافتهای فرسوده به نفع مردم است

ضوابط نوسازی بافتهای فرسوده به نفع مردم است