مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-19اجتماعي

جزییات سیستم حمل و نقل زائران اربعین از خراسان جنوبی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: امسال پیش بینی می شود، 70 تا 75 دستگاه اتوبوس امر انتقال زائران اربعین را در استان برعهده داشته باشند.

- اسدالله جلال زاده، مدیرکل حمل و نقل و راهداری خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهارکرد: بعد از تشکیل ستاد اربعین کشور و متناسب با آن در استان ها کمیته های ذیل آن هر ساله تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات به زائران اربعین شامل دو مرحله شده که مرحله نخست قبل از سفر و بحث ایمنی جاده و آماده سازی امکانات برای مسافران و کاربران جاده ای و مرحله دوم انتقال زائران برای سفر اربعین است، عنوان کرد: برنامه ریزی خوبی برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین در استان صورت گرفته هر چند همزمانی همایش پیاده روی اربعین با ایام پایانی صفر و شرکت جاماندگان از این همایش برای زیارت امام رضا(ع) کار را سخت تر می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: با توجه به هزینه بالایی که نوسازی ناوگان دارد این اقدام با تاخیر شروع شده و طی چهار سال گذشته هیچ گونه نوسازی که سبب تغییر در ناوگان حمل و نقل جاده ای استان شود انجام نشده است .

جلال زاده اضافه کرد: 85 درصد حمل و نقل در خراسان جنوبی با توجه به کمبود پروازها و نداشتن زیرساخت ریلی مبتنی بر حمل و نقل جاده ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سیستم حمل و نقل زائران اربعین از خراسان جنوبی

جزییات سیستم حمل و نقل زائران اربعین از خراسان جنوبی