مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-02اجتماعي

توفان شن در شرق کشور/ جوی پایدار در غالب مناطق کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، - رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از جوی پایدار در غالب مناطق کشور و وقوع توفان شن در شرق کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی نقاط واقع در هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق فارس رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و در سایر مناطق کشور جو نسبتا پایدار خواهد بود.

وی افزود: از اواخر وقت پنجشنبه تا شنبه (12 تا 14 مرداد) در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه (15 مرداد) این شرایط علاوه بر نواحی ذکر شده در بخش هایی از شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی انتظار می رود.

وی ادامه داد: طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق، مناطقی از مرکز کشور و دامنه های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران و البرز در بعضی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان شن در شرق کشور/ جوی پایدار در غالب مناطق کشور

توفان شن در شرق کشور/ جوی پایدار در غالب مناطق کشور