مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-14حوادث

7 تن گردوی سرقتی در ملایر کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به کشف بیش از 7 تن گردوی سرقتی گفت: 8 نفر سارق و 2 نفر خریدار اموال سرقتی توسط مأموران آگاهی ملایر دستگیر شدند.

- احمد ساکی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کشف گردوی سرقتی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محصولات باغی و به ویژه گردو از روستاهای اطراف شهرستان ملایر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از چندین روز تحقیق و بررسی سرانجام یک نفر متهم را که اقدام به خرید محصولات باغی سرقتی می کرد شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعداد هشتاد گونی گردوی نارس در اندازه های مختلف به وزن بیش از 7 تن را کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به خرید گردوهای سرقتی از 8 نفر اعتراف کرد، گفت: در ادامه مأموران در چند مأموریت غافلگیرانه متهمان مذکور را دستگیر کردند، متهمان دستگیر شده که به فروش گردوی سرقتی اعتراف کرده بودند یک نفر خریدار اموال سرقتی دیگر را نیز معرفی کردند.

ساکی خاطرنشان کرد: مأموران پس از شناسایی دیگر خریدار اموال سرقتی، نامبرده را به همراه مقدار تقریبی 2 تن گردوی سرقتی دستگیر کردند و کلیه متهمان با تشکیل پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 تن گردوی سرقتی در ملایر کشف شد

7 تن گردوی سرقتی در ملایر کشف شد