مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:302023-07-31سياسي

امام جمعه همدان: از سند قرآنی همدان حمایت لازم انجام شده است


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه نه تنها در اجزا و مجموعه های قرآنی، بلکه حمایت لازم از سند قرآنی نیز انجام نشده است گفت: این در حالی است که توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه در کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت فرهنگ در جامعه نقش موثری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در شورای قرآنی استان با اشاره به اقدامات و تلاش های صورت گرفته در راستای اجرای سند قرآنی، اظهار کرد: حرکت های خوبی در این راستا توسط فعالین قرآنی انجام شده اما متأسفانه آن حمایت هایی که از طرف متولیان مد نظر بوده صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه نه تنها در اجزا و مجموعه های قرآنی، بلکه حمایت لازم از سند قرآنی نیز انجام نشده است گفت: این در حالی است که توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه در کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت فرهنگ در جامعه نقش موثری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه قرآن و اهل بیت(ع) دو امانت پیامبر(ص) در بین مسلمانان است، گفت: متاسفانه گاهی اوقات این اصل که قرآن می تواند به توسعه فرهنگ جامعه کمک کند را فراموش می کنیم که باید برای این موضوع اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه همدان: از سند قرآنی همدان حمایت لازم انجام شده است

امام جمعه همدان: از سند قرآنی همدان حمایت لازم انجام شده است