مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-21اجتماعي

شهرداری ها و بخشداری ها متولی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان هستند


طبق بخش نامه وزارت کشور شهرداری ها و بخشداری ها متولی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان است.

- ایسنا/لرستان مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: طبق بخش نامه وزارت کشور شهرداری ها و بخشداری ها متولی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان است.

رضا عزتی سی ام مرداد ماه در چهارمین جلسه کارگروه ماده 18، با بیان اینکه طبق بخشنامه وزارت کشور شهرداری ها و بخشداری ها متولی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان است، اظهار کرد: این دو نهاد باید با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش سرویس مورد نیاز مدارس را تأمین کنند وی با انتقاد از مسئولانی که عضو کارگروه هستند ولی در جلسه حضور پیدا نمی کنند افزود: ضرورت دارد همه دستگاه های مسئول با همکاری و تعامل با یکدیگر دغدغه خانواده ها را در تأمین سرویس مدارس دریابند و تا قبل از شروع سال تحصیلی همه دانش آموزان نباید در این زمینه مشکلی داشته باشند.

عزتی تصریح کرد: کمک هزینه سرویس دانش آموزان استثنایی برای نخستین بار در قانون بودجه دیده شد و شهرداری ها مستلزم شدند که ایاب و ذهاب دانش آموزان را بصورت رایگان انجام دهند.

در ادامه احمدی چگنی فرماندار خرم آباد هم با بیان نکاتی پیرامون سرویس مدارس گفت: سازمان تاکسیرانی خرم آباد با کمک شرکت ها و اشخاص حقیقی خودرو مورد نیاز دانش آموزان را تأمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها و بخشداری ها متولی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان هستند

شهرداری ها و بخشداری ها متولی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان هستند