مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-06سياسي

داوری آثار مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی آغاز شد


سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: داوری آثار رسیده در بخش های مختلف شانزدهمین مسابقات قرآنی مدها متان در خاستان از امروز صبح در بیرجند آغاز شد.

-   حجت الاسلام علی محقی، سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ثبت نام مسابقات قرآنی مدها متان از اول اردیبهشت در استان آغاز شد.

وی ادامه داد: این ثبت نام تا 31 تیرماه ادامه یافت و تاکنون هزار و 109 فعال قرآنی و عضو کانون های فرهنگی هنری استان در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان این که از این تعداد 588 نفر زن و 521 نفر از آقایان هستند، افزود: از این تعداد 312 نفر از شهرستان درمیان، 69 نفر از شهرستان قاینات، 8 نفر از فردوس، 101 نفر از طبس، 16 نفر از نهبندان، 33 نفر از خوسف، چهار نفر از سرایان، 6 نفر از زیرکوه و 11 نفر از شهرستان بشرویه در این مسابقات شرکت کرده اند.

محقی یادآور شد: بیشترین ثبت نام کنندگان مربوط به شهرستان بیرجند و کمترین مربوط به شهرستان سرایان است.

وی با اشاره به مقاطع سنی شرکت کنندگان در مسابقات گفت: مقاطع سنی کودکان شامل رده سنی زیر هفت سال، نوجوانان شامل رده سنی هفت تا16 سال، و جوانان شامل رده سنی 17تا 30 سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری آثار مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی آغاز شد

داوری آثار مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی آغاز شد