مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-22سياسي

درخواست الهیان از گوترش برای برخورد قانونی با دولت های هتاک به ساحت قرآن


زهره الهیان رییس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی در نامه ای به دبیر کل سازمان ملل ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم خواستار برخورد قانونی دولت های اروپایی با هتاکان قرآن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس زهره الهیان رییس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی در نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم خواستار برخورد قانونی دولت های اروپایی با هتاکان به قرآن شد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است: همانگونه که مستحضرید؛ متأسفانه طی ماه های اخیر در کشورهای سوئد و دانمارک که مدعی رعایت احترام به حقوق بشر هستند چندین بار اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم و قرآن سوزی که حرکتی نامعقول و مغایر با فطرت انسانی است، صورت پذیرفت این اقدام غیرمسئولانه و خصمانه نشان از برنامه ای از پیش طراحی شده برای تحریک احساسات مسلمانان دارد.

در طول سالیان گذشته چنین رفتارهای اهانت آمیزی بارها در کشورهای مختلف رخ داده اما نکته قابل توجه این است که این اهانت ها با مجوز رسمی پلیس و با ادعای آزادی بیان انجام می گیرد، احترام به آزادی بیان به هیچ وجه صدور مجوز چنین رفتار شرم آوری را که نمود تعرض آشکار به مقدسات بیش از دو میلیارد مسلمان در جهان است و به ایجاد فضایی مساعد برای نفرت پراکنی و ترویج افکار افراطی و اقدامات اشتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست الهیان از گوترش برای برخورد قانونی با دولت های هتاک به ساحت قرآن

درخواست الهیان از گوترش برای برخورد قانونی با دولت های هتاک به ساحت قرآن