مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-16اقتصادي

تخلیه و بارگیری بیش از 15 میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره)


سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از تخلیه و بارگیری بیش از 15 میلیون تن کالا در مجتمع بندری امام خمینی (ره) خبر داد.

- تخلیه و بارگیری بیش از 15 میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره) ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از تخلیه و بارگیری بیش از 15 میلیون تن کالا در مجتمع بندری امام خمینی (ره) خبر داد.

داوود چگنی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری امام خمینی از ابتدای امسال تاکنون اظهار کرد: در این بازه زمانی بیش از 15 میلیون و 600 هزار تن کالای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شده است.

وی افزود: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیر نفتی بیش از 9 میلیون تن و تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی 6 میلیون و 600 هزار تن است.

سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به رشد 16 درصدی بارگیری کالای غیر نفتی نسبت به مدت مشابه گفت: سه میلیون و 500 هزار تن کالای غیرنفتی از ابتدای امسال تاکنون در این مجتمع بندری بارگیری شده است.

چگنی عنوان کرد: همچنین تخلیه و بارگیری کالاهای معدنی و شیمیایی در مقایسه با مدت مشابه 32 درصد رشد داشته است و به بیش از 2 میلیون و و 700 هزار تن رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری بیش از 15 میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره)

تخلیه و بارگیری بیش از 15 میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره)