مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-15سياسي

بایدن به سوءاستفاده از قدرت متهم شد


رییس مجلس نمایندگان آمریکا، جو بایدن را به هدف گرفتن اصلی ترین رقیبش در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا به منظور مداخله در روند انتخابات متهم کرد.

- رییس مجلس نمایندگان آمریکا، جو بایدن را به هدف گرفتن اصلی ترین رقیبش در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا به منظور مداخله در روند انتخابات متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوین مک کارتی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار پیام هایی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اقدامات و سیاست های جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا تاخت.

مک کارتی نوشت: عدالت احتمالا کور است، اما بدانید که بایدن، دولت را در برابر رقیب سیاسی اصلی خود برای مداخله در انتخابات 2024 مسلح کرده است.

اکنون یک دادستان رادیکال در جورجیا با حمله به رییس جمهور ترامپ و استفاده از آن برای جمع آوری کمک های مالی برای حرفه سیاسی خودش، از رهبری بایدن پیروی می کند.

او افزود: آمریکایی ها ماهیت واقعی این ریاکاری مستاصل را می بینند.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین در پیام دیگری با اشاره به پسر بایدن که با اتهامات مرتبط با فساد مواجه است، نوشت: اعضای خانواده بایدن از سمت قانون با برخورد ویژه ای مواجه شدند؛ تیم بایدن و سرویس مخفی در دسامبر 2020 در مورد جلسه پرسش و پاسخ برنامه ریزی شده برای هانتر بایدن با خبر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن به سوءاستفاده از قدرت متهم شد

بایدن به سوءاستفاده از قدرت متهم شد