مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-13اقتصادي

رشد تراکنش های خارج از شعب بانک ایران زمین


بررسی های صورت گرفته در بانک ایران زمین از رشد تراکنش های خارج از شعب این بانک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی؛ 97 درصد تراکنش های بانک ایران زمین در خارج از شعبه و از طریق سرویس های بانکداری دیجیتال این بانک انجام می شود.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن قدردانی از زحمات همه کارکنان در شعب و ستاد بانک، افزود: همکاران من در بانک ایران زمین همیشه با جدیت و قوت مسیر موفقیت را دنبال می کنند و با اقدامات هدفمند برای کسب بهترین نتایج گام برمی دارند.

پورسعید رشد یک سازمان را حاصل زحمات شبانه روزی همه کارکنان آن بیان کرد و گفت: زمانی که یک فعالیت در مقیاس گسترده آغاز می شود، بی شک با فراز و نشیب های فراوانی در مسیر مواجه خواهد شد و این همبستگی و مشارکت تک تک کارکنان است که می تواند باعث پیشرفت و موفقیت یک سازمان و گذر از موانع پیشرو باشد.

مدیرعامل بانک ایران زمین ارتقاء زیرساخت های بانکداری دیجیتال را یکی از برنامه های اجرایی حوزه فناوری اطلاعات بانک اعلام کرد و گفت: تامین نیاز و پاسخ به درخواست های مشتریان و کاربران بانکداری دیجیتال، نیازمند ارائه سرویس های مطلوب در پلتفرم های بانک است که با تلاش همکاران در حوزه فناوری اطلاعات این امر محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تراکنش های خارج از شعب بانک ایران زمین

رشد تراکنش های خارج از شعب بانک ایران زمین