مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-12سياسي

تکریم ارباب رجوع اولویت دستگاه ها در شفت باشد


فرماندار شفت با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه های دولتی شهرستان شفت گفت: رسالت تمام دستگاه های اجرایی پاسخگویی بی منت به مطالبات مردمی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی بعد از ظهر شنبه در در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) اظهار کرد: دولت سیزدهم دولتی انقلابی است، مسئولین باید با تفکر جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و جهادی پای کار باشند.

فرماندار شفت با بیان اینکه مدیران دستگاه های شهرستان پیگیر پروژه های در دست اجرا باشند، افزود: مدیران در جذب اعتبارات برای پروژه های شهرستان شفت تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با اشاره به توزیع بیش از 74 میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: پروژه های نیمه تمام در این شهرستان مشخص است و تلاش شود اولویت ها مشخص و جذب اعتبار صورت گیرد.

نقدی بر لزوم کار جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان برای رفع محرومیت از چهره شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: برای توسعه شهرستان شفت نیازمند همدلی و همکاری همه دستگاه ها هستیم.

وی خدمت به مردم را از برکات مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تمام مسئولان در هر پستی، باید خدمت به مردم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم ارباب رجوع اولویت دستگاه ها در شفت باشد

تکریم ارباب رجوع اولویت دستگاه ها در شفت باشد