مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-09اقتصادي

بیش از 45 میلیارد تومان دخانیات قاچاق کشف شد


مدیرکل هماهنگی مقابله قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا با اشاره به برخورد های وزارت اطلاعات با باند های قاچاق دخانیات گفت:از ابتدای امسال با بررسی بالغ بر 12هزار واحد صنفی محصولات دخانی در سطح عرضه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ اخیراً وزارت اطلاعات با همراهی دستگاه قضایی و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در راستای حفاظت از حقوق بیت المال و کشف و برخورد با مفاسد اقتصادی و به ویژه قاچاق کالا و ارز، 15 شبکه کلان قاچاق سازمان یافته محصولات دخانی را شناسایی و بازداشت کرده است.

بنا بر اطلاعیه وزارت اطلاعات، در طی اقدامات صورت گرفته، بیش از یک صد انبار اصلی قاچاقچیان کشف و ضبط شد و 60 نفر از اعضای شاخص باند های قاچاق دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

گفتنی است، این باند های سازمان یافته قاچاق از طریق مبادی غیررسمی و با سوءاستفاده از استثنائات تجاری، اقدام به قاچاق و دپوی کالا در شهرستان های مرزی و توزیع گسترده در سراسر کشور نموده و میلیون ها دلار درآمد نامشروع را به صورت ارز و از طریق صرافی های غیرمجاز از کشور خارج کرده است.

اقدام مشترک وزارت اطلاعات و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همین راستا، یاسر سوادکوهی، مدیرکل دفتر هماهنگی مقابله قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم با اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 45 میلیارد تومان دخانیات قاچاق کشف شد

بیش از 45 میلیارد تومان دخانیات قاچاق کشف شد