مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-24بين الملل

رییس سابق رژیم صهیونیستی هم به جمع معترضان پیوست


رییس سابق رژیم صهیونیستی حمایت خود را از اعتراضات علیه اصلاحات قضایی در این رژیم اعلام کرد و از بنیامین نتانیاهو خواست هرچه سریعتر این اصلاحات را متوقف کند.

- رییس سابق رژیم صهیونیستی حمایت خود را از اعتراضات علیه اصلاحات قضایی در این رژیم اعلام کرد و از بنیامین نتانیاهو خواست هرچه سریعتر این اصلاحات را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صدی البلد، روون ریولین، رییس سابق رژیم صهیونیستی در سخنرانی در مقابل تظاهرات گسترده ای در شهر قدس اشغالی گفت: تنها یک فرد است که می تواند کمک کند که فاجعه از اسراییل دور شود و آن یک نفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر است.

وی خطاب به نتانیاهو افزود: بی بی، هرچه سریعتر تمامی اقدامات قانونگذاری را کاملاً متوقف کن و تمام کارهای ضروری را که به رهایی مردم منجر می شود، انجام بده و فراتر از همه اینها، اسراییل را دموکرات نگه دار! ریولین گفت که در اعتراضات شرکت می کند تا رژیم صهیونیستی از دوره بد بی سابقه در تاریخ خود نجات داده شود .

وی خطاب به ده ها هزار تظاهرکننده در آن مکان گفت: ماموریت ما این است که ببینیم می توانیم طی 24 ساعت آینده، سرزمین خود را نجات دهیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق رژیم صهیونیستی هم به جمع معترضان پیوست

رییس سابق رژیم صهیونیستی هم به جمع معترضان پیوست