مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-26اجتماعي

تمام آنچه باید درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش بدانید


تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز - سال 1402 دوازدهم مردادماه است و کارت شرکت در آزمون در روز نهم مردادماه توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز - سال 1402 در روز دوازدهم مردادماه برگزار می شود.

نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون  کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه نهم مردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت، لذا داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و .

) یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و .

) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام آنچه باید درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش بدانید

تمام آنچه باید درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش بدانید