مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-16حوادث

ماجرای عجیب فوت یک دختر 25 ساله در سنندج!


زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدایی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، باشگاه خبرنگاران نوشت: هفته گذشته یک خانم جوان سنندجی در بیمارستان سیدالشهدایی سنندج برای انجام عمل جراحی اسلیو معده بستری شد، اما پس از جراحی به دلیل نامساعد شدن وضعیت، به بیمارستان کوثر منتقل شد که در آنجا فوت کرد.

م.

کاظمی دختر 25 ساله متأهل سنندجی که 15 ماه از ازدواجش گذشته بود، 11 مردادماه به دکتر م جراح عمومی برای عمل جراحی اسلیو معده مراجعه می کند که در فاصله سه روز، سه بار عمل می شود، ولی پس از جراحی فوت کرد.

شرح ماجرای فوت شهرام کاظمی ، پدر این خانم جوان در پاسخ به این سؤال که علت فوت دخترتان در بیمارستان چه بود؟ این گونه توضیح داد: دخترم روز چهارشنبه 11 مردادماه جاری برای انجام عمل جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدایی سنندج مراجعه می کند، ساعت 14 همان روز به اتاق عمل رفته و یک ساعت بعد (ساعت 15) بیرون می آید، همان شب در بیمارستان بستری و روز بعد (12 مرداد) حدود ساعت 14-15 ترخیصش می کنند و به خانه باز می گردد، سپس ساعت 16 تا 17 شکم درد می گیرد و حالت تهوع پیدا می کند، پس از تماس با بیمارستان و اعلام اینکه حال مریضمان اینطور شده، کادر بیمارستان، شماره پرستاری را به ما دادند، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عجیب فوت یک دختر 25 ساله در سنندج!

ماجرای عجیب فوت یک دختر 25 ساله در سنندج!