مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-13بين الملل

دولت بایدن تسلیم ایران شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «بنیاد دفاع از دموکراسی ها» در مورد گزارش های مربوط به توافق بر سر تبادل چند زندانی و آزاد سازی 6 میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران نوشت: - کارشناسان یک اندیشکده ضدایرانی در آمریکا گفتند توافق تبادل زندانی، ضعف بایدن در قبال ایران را نشان می دهد و نشانه ضعف در سیاست های تحریمی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  بنیاد دفاع از دموکراسی ها در مورد گزارش های مربوط به توافق بر سر تبادل چند زندانی و آزاد سازی 6 میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران نوشت: ایالات متحده و ایران به توافقی دست یافتند که در ازای آزادی و فرستادن 5 فرد دوتابعیتی ایرانی- آمریکایی که در ایران زندانی بودند به حبس خانگی، واشنگتن حدود 6 میلیارد دلار از درآمد های نفتی بلوکه شده ایران در کره جنوبی را آزاد می کند.

زندانیانی که ایران آزاد کرد سیامک نمازی، عماد شرقی و مراد طاهباز بودند که تهران همگی آن ها را به اتهام جاسوسی زندانی کرد.

وکیل نمازی عنوان داشت که ایران سه زندانی نامبرده و یک زندانی دیگر را به هتلی در تهران منتقل کرده است و آن ها چند هفته دیگر تا سوار شدن هواپیما به مقصد قطر در آنجا می مانند؛ قطر با میانجیگری خود به انجام این توافق کمک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بایدن تسلیم ایران شد

دولت بایدن تسلیم ایران شد