مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-21سياسي

مسجد مرکزی مقدس برای انسان سازی و جامعه سازی است


فرمانده سپاه استان قم در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی مسجد نسبت به ایجاد زمینه های لازم برای حضور هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان در آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مشروح پیام سردار محمدرضا موحد بدین شرح است: بسمه تعالی مسجد اهمّیّت دارد، پایگاه است؛ همچنان که معروف شده در زبانها واقعاً پایگاه است.

نه فقط پایگاه برای فلان مسئله ی اجتماعی، [بلکه ] مسجد می تواند پایگاه همه ی کارهای نیک باشد؛ پایگاه خودسازی، انسان سازی، تعمیر دل و تعمیر دنیا و مقابله ی با دشمن و زمینه سازی برای ایجاد تمدّن اسلامی و بصیرت افزاییِ افراد؛ و هَلُمَّ جَرّا.

مسجد یک چنین جایگاهی است.

 مقام معظم رهبری در دیدار ائمه جماعات تهران.

1395/05/31 مساجد به عنوان یک کانون معنوی و مقدس نقش بی بدیلی در مبارزه و روشنگری در برابر هجمه سنگین دشمنان در جنگ شناختی، تعمیق معارف دینی و همچنین پاسخگویی به شبهات و سوالات نسل جوان دارد و در این بین ائمه جماعات بیش از سایر ارکان مسجد، وظیفه و رسالت دارند.

مسجد یک پایگاه و مرکز مقدس برای انسان سازی و جامعه سازی است و در طول تاریخ همیشه بعنوان یک نهاد مقدس و تاثیرگذار در تحولات سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی مورد توجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد مرکزی مقدس برای انسان سازی و جامعه سازی است

مسجد مرکزی مقدس برای انسان سازی و جامعه سازی است