مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-16فرهنگي

اظهارنظر وزیر ارشاد درباره انتشار فیلم «تفریق» و بازیگرانی که مشکل دارند!


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پخش غیرقانونی فیلم سینمایی «تفریق» واکنش نشان داد و گفت که «تلاشمان این است که به خاطر برخی از عوامل فیلمها، کمترین مشکل به خود فیلم ها برگردد.

- اظهارنظر وزیر ارشاد درباره انتشار فیلم تفریق و بازیگرانی که مشکل دارند! وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پخش غیرقانونی فیلم سینمایی تفریق واکنش نشان داد و گفت که تلاشمان این است که به خاطر برخی از عوامل فیلمها، کمترین مشکل به خود فیلم ها برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در نشست صمیمی با خبرنگاران درباره پخش غیرقانونی فیلم سینمایی تفریق به کارگردانی مانی حقیقی بیان کرد: ساعت یک دیشب، آقای خزایی به من پیامک دادند و گفتند این فیلم گویا منتشر شده و یک صدایی هم از بنده خدایی که مسئول کار بود، فرستاد.

این فیلم الان و قبل از نمایش در اختیار ما نیست، بلکه در اختیار خود تهیه کننده است؛ یعنی اصلاً در اختیار سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست که منتشرش کنیم.

وی تاکید کرد: من هم بعضی وقت ها که می خواهم در سازمان سینمایی فیلمی را هماهنگ کنم و ببینم، باید اول با تهیه کننده هماهنگ شود تا برای یک ساعت خاص، کدی را بدهند که بتوانیم آن دو سه ساعت فیلم را تماشا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر وزیر ارشاد درباره انتشار فیلم «تفریق» و بازیگرانی که مشکل دارند!

اظهارنظر وزیر ارشاد درباره انتشار فیلم «تفریق» و بازیگرانی که مشکل دارند!