مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-20سياسي

ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان منسجم، متعهد و بی طرف است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: با تشکیل تیم منسجم، متعهد و بی طرف ستاد انتخابات استان، شاهد برگزاری یک انتخابات سالم، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: با تشکیل تیم منسجم، متعهد و بی طرف ستاد انتخابات استان، شاهد برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی، در امنیت کامل و مشارکت بالا در شان مردمان استان خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا شریفی امروز یکشنبه 29 مرداد در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به پیش ثبت نام صورت گرفته در انتخابات سال 1402 اظهارکرد: این پیش ثبت نام قرینه و دلیل کافی برای برگزاری انتخابات پرشور در استان خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین در امیدآفرینی در بین سطوح مختلف جامعه گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی برای توسعه سیستان و بلوچستان توسط دولت از شمال تا جنوب استان شروع شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان داشت: لازم است؛ برنامه هایی در حوزه غنای نخبگانی و ارائه گزارشات امیدآفرین به جامعه هدف و ایجاد امید در حوزه های مختلف در دستور کار مسئولان باشد.

شریفی افزود: مسئولان در حوزه اطلاع رسانی و کمیته رسانه ای و عملیات روانی اثر وضعی اقدامات صورت گرفته در جامعه را گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان منسجم، متعهد و بی طرف است

ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان منسجم، متعهد و بی طرف است