مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-05بين الملل

آموزش ده ها شبه نظامی برای خرابکاری در سوریه


مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه از آموزش ده ها شبه نظامی توسط گروه «جبهه النصره» در منطقه کاهش تنش ادلب برای انجام اقدامات خرابکارانه در سوریه پرده برداشته است.

- مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه از آموزش ده ها شبه نظامی توسط گروه جبهه النصره در منطقه کاهش تنش ادلب برای انجام اقدامات خرابکارانه در سوریه پرده برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وادیم کولیت، نایب رییس مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه در سخنانی در این باره اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سرویس های اطلاعاتی، از 28 ژوییه در منطقه کاهش تنش ادلب، رهبری گروه تروریستی جبهه النصره درحال آموزش دست کم 200 شبه نظامی از حزب اسلامی ترکستانی است.

کولیت تاکید کرد: این شبه نظامیان بر اساس برنامه های آموزش توپخانه، خرابکاری، مهندسی، ایجاد آتش سوزی و اقدامات تک تیراندازی تمرین می بینند.

وی افزود: تروریست ها در حال آموزش برای کار با پهپادها هستند و در این برنامه آموزشی تمرکز ویژه ای به انجام عملیات های رزمی در شب وجود دارد.

کولیت ادامه داد: رهبران روسیه و سوریه حق جلوگیری و خنثی کردن تهدیدات گروه های تروریستی در منطقه کاهش تنش ادلب را برای خود محفوظ می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ده ها شبه نظامی برای خرابکاری در سوریه

آموزش ده ها شبه نظامی برای خرابکاری در سوریه