مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-20سياسي

دخالت بی جای مدیران کل در اطلاع رسانی مدیران گچسارانی


برخی از مدیران کل به بهانه اینکه شاید آمار مدیر شهرستان با آمار خودشان در استان همخوانی نداشته باشد عملا حق مصاحبه و اطلاع رسانی را در حوزه های مربوطه خود در گچساران از مدیران این شهرستان گرفته و خود نیز پاسخگوی خبرنگاران نیستند.

- خبرگزاری فارس گچساران- ندا نعمتی- با وجود خدمات خوب نظام و دولت سیزدهم در حوزه های مختلف هنوز برخی مردم از آنها آگاهی و اطلاعات کافی ندارند.

این عدم آگاهی به ضعف در حوزه اطلاع رسانی از سوی دستگاه های اجرایی باز می گردد که علی رغم تاکید مقام معظم رهبری در اطلاع رسانی خدمات نظام هنوز متاسفانه برخی ادارات به این امر بی توجه بوده و همچنان به کم کاری خود ادامه می دهند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جزو محرومترین مناطق به شمار می رفت هم اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

متاسفانه آنگونه که باید در خصوص این اقدامات اطلاع رسانی می شد تا کنون سهوی و یا عمدی اینکار به خوبی انجام نشده است.

در گچساران این بام نفتی ایران نیز کارهای بسیار خوبی توسط نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم انجام شده که مردم ولایتمدار این شهرستان از آنها به خوبی آگاه نبوده و این عدم آگاهی ضعف در حوزه اطلاع رسانی را در این شهر که بارها از سوی مسئولین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت بی جای مدیران کل در اطلاع رسانی مدیران گچسارانی

دخالت بی جای مدیران کل در اطلاع رسانی مدیران گچسارانی