مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-12اقتصادي

جای پارک به شرط چاقو!


روزنامه «ایران» در گزارشی به چاقوکشی ها و دعواهای رایج بر سر جای پارک پرداخت و از هشت برابر بودن تعداد خودرو نسبت به معابر و درآمدزایی برخی ها با اجاره دادن جای پارک گفت.

- روزنامه ایران در گزارشی به چاقوکشی ها و دعواهای رایج بر سر جای پارک پرداخت و از هشت برابر بودن تعداد خودرو نسبت به معابر و درآمدزایی برخی ها با اجاره دادن جای پارک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه ایران در گزارشی با عنوان جای پارک به شرط چاقو! به ماجرای پرحادثه چاقوکشی و دعواهای رایج بر سر جای پارک پرداخت و یا یک حساب و کتاب ساده خبر از آن داد که تعداد خودروها نسبت به معابر قابل توقف هشت برابر است، عدم تناسبی که باعث شده برخی ها با اجاره دادن جای پارک برای خود درآمدزایی داشته باشند.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است: مرد چشمش را تنگ می کند و بالاخره رد پای یک جای پارک خالی را درست روبه روی مغازه لوازم خانگی می بیند.

فاصله اش با جای پارک حدوداً 5 متر است.

نگاهش را کمی به دور و برش می دوزد، خیالش که از نیامدن خودرو دیگری راحت می شود، پایش را روی پدال گاز می گذارد و با آخرین سرعت، خودش را می رساند جلوی مغازه، اما پارک نکرده یک پژو مزاحم که دقیقاً روبه روی مغازه پارک دوبل کرده، دستش را می گذارد روی بوق ممتد تا مرد راننده از پارک کردن پشیمان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای پارک به شرط چاقو!

جای پارک به شرط چاقو!