مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-22اقتصادي

97 درصد مدیران مراوه تپه ترکمن هستند


فرماندار مراوه تپه این شهرستان را پیشتاز اجرای حکمرانی مردمی دانست و افزود: بیش از 97 درصد مدیران شهرستان از ترکمن های بومی منطقه هستند.

- لقمان قربانی در دیدار با معان فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا از رشد 20 درصدی اعتبارات تملک و دارایی شهرستان مراوه تپه نسبت به سال خبر داد و افزود: بیش از به 151 میلیارد اعتبار به شهرستان مراوه تپه اختصاص داده شده که از این میزان 38 میلیارد آن برای رفع تنش آبی، 16 میلیارد تومان برای بهسازی جاده ها، 13 میلیارد برای مدارس، 12میلیارد برای حوزه مسکن و مابقی برای بخش های دیگر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 97 درصد انتصابات شهرستان مراوه تپه از اهل تسنن و بومی شهرستان هستند، گفت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم حضور مدیران جوان و بومی در شهرستان مراوه تپه مشهود است.

این مقام مسئول با اشاره به سنت حسنه یاوری و مشارکت در بین اهالی مراوه تپه تصریح کرد: در این سنت کشارزان منطقه موقع درو گندم به یاری هم می روند تا قبل از بارش باران محصولات خود را در اسرع وقت درو کنند.

مراوه تپه پیشتاز حکمرانی مردمی فرماندار مراوه تپه ادامه داد: ما سنت یاوری و مشارکت را در اداره شهرستان با کمک مردم وارد کرده ایم، به طور مثال در راهداری و حفاری زمین منتظر اعتبارات دولتی ننشسته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد مدیران مراوه تپه ترکمن هستند

97 درصد مدیران مراوه تپه ترکمن هستند