مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-17اجتماعي

22 هزار امدادگر و درمانگر هلال احمر راهی مرزهای غربی ایران و عراق شدند


رییس جمعیت هلال احمر در مراسم بدرقه 22 هزار امدادگر داوطلب و اعضای کادر درمانی این جمعیت به مرزهای ایران و عراق گفت: پایگاه های امدادی در جاده های کشور عراق برپا و در مسیر نجف تا کربلا در فاصله هر هفتاد عمود یک پایگاه درمانی هلال احمر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، صبح امروز، پنجشنبه 26 مردادماه مراسم بدرقه 22 هزار امدادگر هلال احمر و مانور خودروهای امدادی و آمبولانس های این جمعیت در حرم امام خمینی (ره) برگزارشد و پیرحسین کولیوند،رییس جمعیت هلال احمر در این مراسم گفت: با اعزام کاروان بزرگ امدادی و درمانی هلال احمر، حضور ما در مرزهای غربی پررنگ تر می شود.

زائران حسینی از هر کدام از مرزهای غربی که وارد عراق شوند در همه مسیرها و در فواصل مشخص، پایگاه های درمانی و امدادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت رسانی هستند.

وی  افزود: در مسیر نجف تا کربلا نیز در فاصله هر هفتاد عمود یک پایگاه امدادی و درمانی هلال احمر برپاست.

همچنین در این مسیر 3 بیمارستان با فعالیت مشترک هلال احمر و وزارت بهداشت عراق با آمادگی کامل مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی خواهد بود.

کولیوند ادامه داد: در شهر نجف علاوه بر بیمارستان امام علی (ع) که متعلق به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است، پزشکان و پرستاران داوطلب هلال احمر در چند بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 هزار امدادگر و درمانگر هلال احمر راهی مرزهای غربی ایران و عراق شدند

22 هزار امدادگر و درمانگر هلال احمر راهی مرزهای غربی ایران و عراق شدند