مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-21سياسي

قامتی کوتاه با قدم های بلند برای اعتلای تئاتر و طنز اصفهان


با قامتی کوتاه قدم های بلندی برای آینده تئاتر معلولان برداشته که با رکاب ویلچر درمسیر افتخارآفرینی و اثبات توانمندی معلولان در عرصه های تئاتر واجرا با انگیزه و تلاش برنامه ریزی دارد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- ریحانه شهبازی: واژه امید و انگیزه در قامت افرادی معنا می شود که با وجود کاستی ها و ضعف جسمانی اما همچنان پرقدرت برای ساختن آینده و اثبات خود به جامعه تلاش می کنند و خود را تافته جدابافته ای از انسان های عادی نمی دانند.

معلولان نمادی از اجتماع نقیضین هستند که با وجود برخی از ضعف های جسمانی در عین توانمندی و استعدادهای بی شمار در جامعه کنونی ظهور و بروز می کنند.

علیرضا عسگری نمونه ای از این جامعه توانمند واقعی است که نور آفتاب در دل تاریکی سختی های معلولیت او روزنه ای برای شکوفایی استعدادهایش شده و در سال 94 رتبه سوم کشوری را در بازیگری تئاتر از آن خود کرده است.

او برای جشنواره آفتاب سال 1404 پشت خط میدان مبارزه با کمبودها و نادیده انگاری ها دورخیز کرده و سر از پا نمی شناسد که برای آینده و کسب افتخارات دیگر برنامه ریزی کند و همچنان پر انرژی و و با انگیزه تیمی از کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر معلولان را تشکیل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قامتی کوتاه با قدم های بلند برای اعتلای تئاتر و طنز اصفهان

قامتی کوتاه با قدم های بلند برای اعتلای تئاتر و طنز اصفهان