مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-21حوادث

دستور قضایی برای پیگیری علت آتش سوزی در شهرک صنعتی ایوانکی صادر شد


رییس کل دادگستری استان سمنان برای پیگیری علت آتش سوزی در کارخانه تولید عطر و ادکلن در شهرک صنعتی ایوانکی دستور قضایی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان در پی وقوع حادثه آتش سوزی در کارخانه تولید عطر و ادکلن در شهرک صنعتی ایوانکی، به رییس حوزه قضایی آن بخش دستور داد تا شخصاً در محل حاضر شود و علت وقوع این حادثه را بررسی و پیگیری قانونی کند.

وی گفت: صبح روز گذشته در پی وقوع حادثه آتش سوزی در کارخانه تولید عطر و ادکلن در شهرک صنعتی ایوانکی، به رییس حوزه قضایی آن بخش دستور ورود قانونی برای ساماندهی حادثه صادر شد.

عبداللهی ادامه داد: بنا به اطلاعات اولیه، متأسفانه برخی از نیروهای شاغل در آن واحد تولیدی آسیب دیده اند که تعداد دقیق حادثه دیدگان تاکنون مشخص نیست ولی تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.

رییس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: با توجه به وجود دو منبع اشتعال زا در آن کارخانه، برای جلوگیری از افزایش حجم آتش سوزی از شهرهای هم جوار افزایش تیم های اطفای حریق اعزام شده است و همچنین نیروهای امدادرسانی، امنیتی و انتظامی برای ارائه خدمات مربوطه در محل وقوع حادثه حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور قضایی برای پیگیری علت آتش سوزی در شهرک صنعتی ایوانکی صادر شد

دستور قضایی برای پیگیری علت آتش سوزی در شهرک صنعتی ایوانکی صادر شد