مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-01بين الملل

مهندس هندی-آمریکایی به دلیل استفاده از زبان مادری اخراج شد!


آمریکایی می گوید سال گذشته میلادی به دلیل اینکه در محل کارش با تلفن به زبان هندی صحبت کرده، اخراج شده است.

- مهندس هندی-آمریکایی به دلیل استفاده از زبان مادری اخراج شد! یک مهندس هندی-آمریکایی می گوید سال گذشته میلادی به دلیل اینکه در محل کارش با تلفن به زبان هندی صحبت کرده، اخراج شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آنیل وارشنی 78 ساله مهندس هندی-آمریکایی برای یک مقاطعه کار دفاع موشکی در دفتر آلاباما کار می کرد که سال گذشته حین صحبت کردن به زبان هندی با تلفن در محل کارش اخراج شده و علیه کارفرما و لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا که وزارتخانه اش بر آژانس دفاع موشکی نظارت دارد، شکایتی تنظیم کرده است.

در این شکایت آمده است: این پرونده مربوط به یک مهندس با تجربه به نام آقای وارشنی است که به دلیل اینکه یک هندی-آمریکایی 78 ساله است و به زبان مادری اش صحبت کرده، اخراج شده است.

متهمان با آقای وارشنی قطع همکاری کردند پس از آنکه یکی از همکاران سفیدپوست او متوجه شد این فرد به زبان هندی دارد با تلفن صحبت می کند و به غلط گزارش داد که او قوانین را نقض کرده است.

در ادامه این شکایت آمده، وارشنی که از ژوییه 2011 تا اکتبر 2022 برای این شرکت مقاطعه کار دفاعی کار می کرد تماسی تلفنی از یکی از بستگانش در هند داشته درحالیکه در خوابگاه تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندس هندی-آمریکایی به دلیل استفاده از زبان مادری اخراج شد!

مهندس هندی-آمریکایی به دلیل استفاده از زبان مادری اخراج شد!