مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-24اقتصادي

اجرای هم زمان 16 پروژه برقی در گیلان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان از اجرای هم زمان 16 پروژه در بخش خط و پست در صنعت برق گیلان خبر داد و گفت: بسیار حیاتی و ضروری است که این پروژه ها در اسرع وقت اجرا و در مدار قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان و مدیرکل بازرسی استان گیلان از مراحل اجرای پروژه خط چهارمداره رشت – انزلی – پره سر و پست غرب رشت بازدید کردند.

بهمن داراب زاده، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان اجرای هم زمان 16 پروژه در بخش خط و پست در صنعت برق گیلان را بی سابقه دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت برق منطقه ای گیلان، چهارمین شبکه پربار کشور را دارد، بسیار حیاتی و ضروری است که این پروژه ها در اسرع وقت اجرا و در مدار قرار گیرند.

وی با بیان اینکه میزان استاندارد بارگیری از پست ها و خطوط انتقال و فوق توزیع نیروی برق گیلان حدود 60 درصد است، افزود: این در حالی است که میزان بارگیری در برخی از پست های شرکت، حدود 100 درصد و حتی بیشتر است که این امر علاوه بر کاهش عمر مفید تجهیزات، می تواند چالشی برای پایداری شبکه برق استان فراهم کند.

 مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص پروژه پست غرب رشت گفت: این پروژه ازنظر ظرفیت سازی و میزان سرمایه گذاری از بزرگ ترین و مهم ترین پروژه های شرکت است، پروژه ملی و زیربنایی پست 230 کیلوول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هم زمان 16 پروژه برقی در گیلان

اجرای هم زمان 16 پروژه برقی در گیلان