مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:012023-07-31سياسي

سدسازی بیشتر برای تامین آب زنجان


اکبر باقری، مدیرعامل آب منطقه ای استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با توجه به اینکه برنامه های آبفا برای تامین آب شرب استان کوتاه مدت است، برنامه های این شرکت برای تامین آب مصرفی استان در بلند مدت چیست، اظهار کرد: مهمترین برنامه های بلند مدت این شرکت برای تامین آب شرب تکمیل سد های در حال ساخت است.

مدیرعامل آب منطقه ای استان زنجان به سد های در حال ساخت اشاره کرد و گفت: تکمیل اجرای سد های در حال ساخت از جمله مشمپا ، بلوبین و مراش ، تکمیل اجرایی کردن خطوط آبرسانی تأمین آب از سدهای مراش، بلوبین، تالوار و میزاخانلو2 و همچنین مطالعه و شناسایی ظرفیت های جدید تامین آب از منابع آب سطحی جدید و پیگیری اجرای کردن این موارد است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه با توجه به بارش های که هفته های اخیر در استان اتفاق افتاد در حال حاضر وضعیت ورودی و پرشدگی سد تهم چقدر است، عنوان کرد: میانگین بارندگی استان تا تاریخ سوم مردادماه جاری برابر با 298 میلی متر است که نسبت به سال گذشته 39 درصد افزایش و نسبت به میانگین دوره آماری بلند مدت حدود 3 درصد کاهش داشته است.

اکبری با بیان اینکه بارش های روزهای اخیر صرفا در محدوده شهر زنجان اتفاق افتاده است، گفت: بر اساس پایش آمار بارش ثبت شده در ایستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدسازی بیشتر برای تامین آب زنجان

سدسازی بیشتر برای تامین آب زنجان