مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:152023-07-31اقتصادي

مهارت آموزی گامی در جهت توسعه و استقلال کشور


رشته های مختلف فنی و حرفه ای که امروز تقریبا بر نیاز های بازار کار مبتنی است ظرفیت های مغفول مانده ای هستند که می تواند در جهت اشتغال و تربیت نیروی کار ماهر و در نتیجه دستیابی به تحقق حماسه اقتصادی از آن ها بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، از فیروزآباد از نیروی انسانی متخصص و با مهارت به عنوان با ارزش ترین و مهمترین منابع اقتصادی  نام می برند، در جهان فرا صنعتی امروز همه کشورها تلاش می کنند با ارتقای دانش و مهارت این نیرو به بهره وری بیشتر و توسعه دست یابند، بدون شک توسعه آموزش های فنی و حرفه ای یکی از راه هایی است که می تواند در این امر راهگشا باشد.

در شرایط فعلی کشور ما نیز که شاهد نرخ بیکاری بالای جوانان هستیم و فقدان مهارت یکی از مسایل و مشکلاتی بوده که جامعه با آن دست به گریبان است به همین دلیل این آموزش ها اهمیت دو چندانی می یابد، آموزشهای فنی و حرفه ای انجام  فعالیتهایی است که می تواند فرد را برای احراز شغل ، حرفه و کسب و کار آماده نماید یا کارایی و توانایی وی را در انجام آن افزایش دهد.

این آموزشها کسب مهارتها را در راستای تکنولوژی و علوم وابسته به همراه دانشهای خاص مربوط به شغل و در بخشهای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی گامی در جهت توسعه و استقلال کشور

مهارت آموزی گامی در جهت توسعه و استقلال کشور