مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-24اقتصادي

توسعه فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی در معادن استان سمنان


در نشست مشترک رییس و معاونین جهاددانشگاهی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، زمینه های همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین طرفین بررسی شد.

- ایسنا/سمنان در نشست مشترک رییس و معاونین جهاددانشگاهی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، زمینه های همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین طرفین بررسی شد.

علی منصفی راد پیش از ظهر امروز دوم مرداد در دیدار با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تمام ظرفیت های علمی، پژوهشی و آموزشی این نهاد، برای تحقق شعار سال به کار گرفته می شود گفت: جهاددانشگاهی در خصوص فعالیت های معدنی و فراورده های معدنی، برنامه های توسعه، فناورانه و دانش بنیان ارائه داده است و هدف و برنامه اصلی طرح های فناورانه جهاددانشگاهی سمنان، رشد تولید در استان است.

وی همچنین از تجاری سازی دو محصول دانش بنیان بر پایه مواد معدنی با عنوان کود معدنی آهسته رهش و مالچ معدنی سازگار با محیط زیست با هدف کمک به تثبیت ریزگردها به عنوان دو طرح دانش بنیان استان نام برد و گفت: نمونه های اولیه این محصولات تهیه و تولید شده و مقدمات تولید انبوه آنان نیز فراهم شده است.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه امیدواریم در سالجاری و با حمایت مسوولین ان شاءالله طرح های فناورانه جهاددانشگاهی سمنان وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی در معادن استان سمنان

توسعه فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی در معادن استان سمنان