مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-22بين الملل

ترامپ: پنج شنبه به زندان جورجیا می روم


دونالد ترامپ در واکنش به کیفرخواست دادگاه ایالت جورجیا و چندین اتهام از جمله «عدم تمکین در برابر قانون» در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که روز پنج شنبه به آتلانتا خواهد رفت تا خود را تسلیم زندان جورجیا کند.

- دونالد ترامپ در واکنش به کیفرخواست دادگاه ایالت جورجیا و چندین اتهام از جمله عدم تمکین در برابر قانون در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که روز پنج شنبه به آتلانتا خواهد رفت تا خود را تسلیم زندان جورجیا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان تروث سوشال نوشت: من روز پنج شنبه به شهر آتلانتا در جورجیا خواهم رفت تا دستگیر بشوم .

او که در حال حاضر براساس نظرسنجی ها، نامزد پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا است، چنین اتهاماتی را پرونده سازی و با انگیزه سیاسی می خواند و معتقد است که چنین پرونده هایی صرفا برای تخریب کارزار انتخاباتی او سازماندهی شده است.

تلویزیون سی ان ان پیشتر گزارش داده بود که دونالد ترامپ قرار است طبق ضرب الاجلی که دادگاه جورجیا برایش تعیین کرده، طی پنج شنبه الی جمعه این هفته خود را به زندان فولتون در آتلانتا معرفی کند.

در کیفرخواست بلند بالای 98 صفحه ای دادگاه، 19 متهم (18 مقام سابق به همراه دونالد ترامپ) و 41 فقره اتهام ذکر شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: پنج شنبه به زندان جورجیا می روم

ترامپ: پنج شنبه به زندان جورجیا می روم