مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-14اقتصادي

ثبت 38 هزار تراکنش طرح کالابرگ الکترونیک در استان مرکزی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: تاکنون بیش از 38 هزار تراکنش کالابرگ الکترونیک به ارزش 33 میلیارد تومان در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن میرزاخانی امروز دوشنبه در نشست هم اندیشی هماهنگی و تبیین مرحله جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار داشت: تاکنون بیش از 38 هزار تراکنش کالابرگ الکترونیک به ارزش 33 میلیارد تومان در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

وی افزود: این طرح در راستای افزایش قدرت خرید دهک های پایین جامعه اجرایی شده اما هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که باید برای رفع آن تلاش شود.

میرزاخانی بیان کرد: سیاست معاونت اقتصادی استانداری این است که جلسات نتیجه محور باشند لذا دبیرخانه کارگروه اجرای این طرح باید ضمن افزایش ارتباط با فرمانداری ها نسبت به شناسایی و رفع مشکلات در شهرستان ها اقدام کند.

جمشید امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست نیز گفت: مزیت طرح کالابرگ الکترونیک این است که همه خانوارهای یارانه بگیر می توانند یک ماه زودتر یارانه خود را دریافت کنند مشروط بر اینکه از 11 قلم کالای اساسی پیش بینی شده خرید داشته باشند.

وی افزود: با توجه به تغییر در سیاست های حمایتی و تشویقی دهک های ضعیف، یارانه خانوارهای سه دهک اول با خرید 50 درصد مبلغ یارانه در طرح کالابرگ الکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 38 هزار تراکنش طرح کالابرگ الکترونیک در استان مرکزی

ثبت 38 هزار تراکنش طرح کالابرگ الکترونیک در استان مرکزی