مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-13ورزشي

همگی چقدر ورزش کردیم؟


توسعه ورزش همگانی و توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهرهای مختلف از جمله مسائل مهمی بود که طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم در دستورکار وزارت ورزش قرار گرفت.

- توسعه ورزش همگانی و توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهرهای مختلف از جمله مسائل مهمی بود که طی دو سال فعالیت دولت سیزدهم در دستورکار وزارت ورزش قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تسهیل دسترسی عموم مردم به محیط های ورزشی ارزان و بهره مندی اقشار مختلف جامعه از برنامه ها و فعالیت های ورزشی به منظور تحقق تربیت بدنی رایگان یکی از برنامه های مهم وزارت ورزش و جوانان طی 2 سال گذشته بود که در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستور رییس جمهور از ابتدای دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و در این راستا توفیقات چشم گیری به دست آمد.

برگزاری 301 رویداد پیاده روی خانوادگی ایرانیان در 31 استان کشور از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، مشارکت یک میلیون و 348 هزار نفر در رویدادهای ورزش های همگانی با رشد 5.

7 برابری، برگزاری 24 عنوان رویداد ملی در حوزه ورزش همگانی و بیش از 22 هزار و 850 رویداد فرهنگی که حاکی از رشد شش برابری برگزاری رویدادای ورزش همگانی است، راه اندازی و تجهیز تعداد یک هزار و 349 خانه ورزش روستایی و برگزاری یک هزار و 746 جشنواره ورزش سنتی و بازی های بومی و محلی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در بخش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگی چقدر ورزش کردیم؟

همگی چقدر ورزش کردیم؟