مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-10سياسي

بهره برداری از 515 نیروگاه خورشیدی و یک هزار و 200 طرح اقتصاد مقاومتی در اصفهان


آیین افتتاح 515 نیروگاه خورشیدی و 1200 طرح اقتصاد مقاومتی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان صبح امروز در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان اصفهان و آیین افتتاح 515 نیروگاه خورشیدی و 1200 طرح اقتصاد مقاومتی گفت: این طرح ها شامل طرح های عمرانی، خدماتی فرهنگی و اجتماعی در سطح استان است.

وی ادامه داد: بسیج و نیروهای جهادی ظرفیتی خوبی هستند که می توانند مشارکت همه مردم را در ابعاد مختلف همراه سازند و لازم است که این ظرفیت ها تقویت شود.

فدا تصریح کرد: تولید نیروگاه های خورشیدی کوچک ظرفیتی است که می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از مهاجرت، کمک به اقشار کم درآمد، حفظ محیط زیست، فراهم کردن درآمد پایدار، کمک به تولید برق کشور، قطع وابستگی و کمک به شرایط بحرانی نقش موثری داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: لازم است این موضوع کماکان در دستور کار دولت و دستگاه های اجرایی قرار گیرد تا بتوانیم با حمایت های بیشتر آن دسته از خانواده هایی که ظرفیت دارند، به ویژه در شرق اصفهان که با کمبود آب و بیماری مواجه هستند، در این زمینه توانمند کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 515 نیروگاه خورشیدی و یک هزار و 200 طرح اقتصاد مقاومتی در اصفهان

بهره برداری از 515 نیروگاه خورشیدی و یک هزار و 200 طرح اقتصاد مقاومتی در اصفهان